Ayo Card

Ունե՞ք հարցեր

Մեր մասնագետները պատրաստակամ են՝ պատասխանելու ծրագրի հետ կապված Ձեր ցանկացած հարցի, ուղղորդելու Ձեզ, լուծելու քարտի գրանցման կամ ծրագրի հետ կապված խնդիրները:

Մեզ հետ կապ հաստատելը բավականին հեշտ է. ընդամենը պետք է ընտրել Ձեզ հարմար տարբերակը.

  1. Եթե ունեք հարցեր համագործակցող ընկերությունների ցանկի, տրամադրվող հետվճարի չափի կամ ակցիաների մասնակցության վերաբերյալ, զանգահարեք մեզ (+374 10) 50 25 10 հեռախոսահամարով: Ձեր հարցերին կպատասխանենք երկուշաբթիից ուրբաթ օրերին, ժամը 10:00-19:00, իսկ շաբաթ օրերին՝ ժամը 13:00-17:00:
  2. Եթե ունեք հարցեր վճարային քարտի սպասարկման, քարտի և վարկային գծի ձևակերպման կամ բանկային այլ գործառույթների վերաբերյալ, զանգահարեք (+374 10) 56 11 11 հեռախոսահամարով: Ձեր հարցերին կպատասխանենք երկուշաբթիից ուրբաթ օրերին, ժամը 09:00-20:00, իսկ շաբաթ օրերին՝ ժամը 09:00-16:00:
  3. Այցելե՛ք Ամերիաբանկի մասնաճյուղեր կամ ԱՅՈ քարտի սպասարկման կենտրոն՝ Yerevan Mall առևտրի կենտրոնում, որտեղ մեր մասնագետները տեղում կպատասխանեն Ձեր բոլոր հարցերին:
  4. Մեր էլեկտրոնային հասցեներով` [email protected], [email protected] ևս կարող եք գրել մեզ, և մեր աշխատակիցները կարձագանքեն Ձեր հաղորդագրություններին 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում:
  5. Եթե ունեք անհապաղ լուծում պահանջող հարց, ապա դիմեք մեզ Online Chat-ի միջոցով՝ յուրաքանչյուր աշխատանքային օր, ժամը 10:00-19:00 և ստացեք Ձեզ հուզող հարցի պատասխանը տեղում:

Ձեր առաջարկները կօգնեն մեզ՝ Ծրագիրը Ձեզ համար ավելի հետաքրքիր և բազմաբնույթ դարձնելու:

Բողոքների առկայության դեպքում Ձեր կողմից բարձրացված և ոչ մի խնդիր անարձագանք չի՛ մնա:

Մեր նպատակն է Ձեր մասնակցությունը ծրագրին դարձնել հնարավորինս պարզ և շահավետ: